Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Aberrált atya gyóntatószéke

"Ha lesz egy cseh macskám, Karelnak fogom hívni."

Linkblog

HTML

Idén is elmaradt az éjfél

2008.01.06. 15:34 | Aberrált | Szólj hozzá!

Valaki az újév első napján az ágyában ébred új reményekkel felvértezve. Jómagam ezt mindenfajta bizakodástól mentes módon, egy zuglói lakás padlóján éltem meg, pokróccal letakarva, s ekkor – reggel kilenc óra táján – megtettem azt a fogadalmat, hogy nem megyek ki hányni. Udvariasság volt ez a házigazdával és önmagammal szemben egyaránt, bár máig sem tisztázott, hogy az említett pokróc – mely a lakással egyetemben Schleki tulajdonát képezte – téves kegyeleti okból, vagy puszta jó szándéktól vezérelve lett rám terítve. Agyam különböző részein ezernyi égető láng dolgozott azért, hogy megkeserítse a nap további részét. Remegő kezeim kiszabadítottam összegyűrt nyakkendőm fogságából, majd övtáskám bugyraiban kezdtem tapogatózni a megváltás után.
A talált tabletta egymagában kuporgott piros-fehér csomagolásának fogságában, lenyelésre csábító, hosszúkás idomával. Nem kérdeztem tőle „Hogy hívnak?”, mert nem érdekelt a neve. Csak „azt” akartam tőle. A megváltást. Ami végül nem jött el, lévén, hogy lázcsillapításra teremtette a Jóisten. Szörnyű kínok közepette ismét álomra hajtottam fejem.

A bejegyzés trackback címe:

https://aberralt.blog.hu/api/trackback/id/tr8287001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása