Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Aberrált atya gyóntatószéke

"Ha lesz egy cseh macskám, Karelnak fogom hívni."

Linkblog

HTML

Felejthetetlen Benczúr-élmények

2008.03.07. 05:57 | Aberrált | Szólj hozzá!

Az első, amiért kötelességemnek érzem, hogy a Benczúr Klubot kíméletlen kritikával sújtsam, az első élményem a hellyel kapcsolatban. Nyolc-kilenc éve történhetett.
Az akkori haveri társaság egy kiadós italozását az aktuális vendéglátó ipari egység zárórája szakította meg. Mikor effajta aljas és övön aluli ütést mértek csupa úriemberből álló körünkre, s mindezt olyan lekezelő hangnemben intézték felénk, hogy „Zááróóra!”, jó hagyomány szerint sakál részeg stílusban visszavágtunk az „Anti-záróra!” felkiáltással. Ennek hallatán a csapos még inkább összehúzta a szemöldökét és arckifejezéseiből a „Húzzatok már a büdös picsába!” mondat volt leolvasható.
Mikor az ifjak ennyire felajzott, szesztől mámoros, kalandvágyó hangulatban vannak, kevés az esély, hogy szétoszlanak és hazatérnek otthonaikba, hogy megkíméljék maguktól a várost. Sokkal inkább különböző szórakozóhelyeken kötnek ki, ahová maguk sem tudják már, kinek az ötletéből adódóan jutottak. Valahogy így kerültünk a Benczúr Klubba is, ahol éppen a Balaton együttes adott koncertet. Már rögtön a belépés után éreztem, hogy valami nem stimmel. A helység múzeumra emlékeztető külseje már önmagában is nyomasztóan hatott, ehhez kiválóan társult a színpadról duruzsoló, melankolikus zenére kussolva álldogáló, makkfejű közönség. Hogy megtapasztaljam a művészet eme magaslatokba törő megnyilvánulásának lényegét, magam is a foghíjas publikum közé álltam, s érdeklődéssel kezdtem volna szemlélni a zenekart, ha valaki meg nem kocogtatja a vállam: „Légy szíves, ne állj elém, mert nem látom a koncertet.” A mondattól kapott sokk hatására kitámolyogtam a teremből, hogy mindezt egy sörrel kompenzáljam, de a büfének kinevezett beugróban az „Elfogyott.” választ kaptam.
 
A második, amiért kötelességemnek érzem, hogy a Benczúr Klubot kíméletlen kritikával sújtsam, szombaton esett meg.
A Malacka és a Tahó zenekar – mely a „gallásan” fanyar és infantilis humor ska-s alapokra helyezésének mestere – eddig még nem nyújtott nekem kellemetlen élményt. Mármint a szombatin kívül. Mert attól, hogy az énekesnő-cserét sajnos nem igazán tudták minőségromlás nélkül megoldani, még akár egy jó koncertet is adhattak volna, de hogy az énekcucc úgy szóljon, mint egy szomszéd Marika néni éjszakai nyugalma érdekében lehalkított Sokol rádió, azért mégis csak csalódottságot vált ki Borovitz úr dicső múltra visszatekintő csapatának közönségétől.
A történtektől kapott sokk hatására kitámolyogtam a teremből, hogy mindezt egy sörrel kompenzáljam, de a büfének kinevezett beugróban az „Elfogyott.” választ kaptam.
S mivel a két kiszolgáló láthatóan roppant mód hasonlított egymásra, érdeklődésemnek adtam hangot, nem testvérek-e. Zavart mosollyal egymásra néztek, majd nemleges választ adtak.

A bejegyzés trackback címe:

https://aberralt.blog.hu/api/trackback/id/tr68369310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása